Wat dient u mee te nemen bij de afhandeling?

Om de afhandeling in goede banen te leiden en zo spoedig mogelijk te laten verlopen dient u in ieder geval de volgende zaken mee te nemen als u de te verpanden zaken ter taxatie komt aanbieden.

Altijd nodig:

• Geldig Nederlands legitimatiebewijs (Paspoort, ID Kaart, Rijbewijs)

Bij Voertuigen extra:

• Complete kentekenbewijs (Kentekencard + beide tenaamstellingscodes 4 + 5 cijfers of in het geval van het “oude kentekenbewijs” Deel I A, Deel I B en Deel II oftewel het overschrijvingsbewijs)
• Het voertuig dient op uw eigen naam te staan of de tenaamgestelde dient zelf aanwezig te zijn bij de afhandeling.

Bij Vaartuigen extra:

• Registratiebewijs (indien aanwezig)
• Eventuele Verzekeringsbewijzen
• Eigendomsbewijs en/of aankoopbewijs

Bij Bedrijfsvoorraad, Partijgoederen en Inventarissen extra:

• Eventuele Inkoopfacturen
• Eventuele Eigendomsbewijzen
• Eventuele Voorraadlijsten

Bij Sieraden, Kunst en Luxe goederen extra:

• Eventuele Aankoopbewijzen
• Eventuele Eigendomsbewijzen
• Eventuele Certificaten van echtheid

Bij Chalets en Onroerend Goed extra:

• Eventuele Hypotheekakte
• Eventuele Betalingsoverzichten met openstaand saldo van de hypotheek
• Eventuele Erfpacht Akte
• Eventuele Bewijzen van betaling staangelden